Caietul de rugăciune

Puterea rugăciunii nu are limite pentru cel care crede.

La începutul vieții mele spirituale am fost îndrumat să-mi fac un caiet de rugăciune. Zilele trecute, făcându-mi ordine printre lucruri am dat peste acest caiet. Mi-a trezit multe amintiri …

Fiecare rugăciune e importantă. Răspunsul vine, tu trebuie să ai răbdare.
Câteva cereri :

* părinții mei – s-au botezat în sept. 2004. s-au apropiat mai mult de Dumnezeu, dorind să cunoască și să afle mai multe despre EL. Tatăl și astăzi are privilegiul de a-L slăvii și a vedea bunătatea și dragostea Domnului. cerere: 2002. răspuns: 2004. La acel moment în special tatăl îmi spunea că e imposibil să se întâmple asta, dar uite că Domnul e bun și își arată puterea zi de zi.
* fratele meu – are o dorință să se apropie de Dumnezeu și va declara public în apa botezului nou testamental, înaintea martorilor ne/văzuți că Domnul este Viu și că-L va urma. Cei aleși răspund pozitiv bunătății Sale. cerere: sept. 2002. răspuns: 30 apr 2010
* tatăl meu – Dumnezeu l-a făcut iar sănătos, după ce a trecut de 3x prin valea umbrei morții. : prima rugăciune: 2002. răspuns: 2010.

De-a lungul vremii, cererile pentru un examen, o notă mare, sau o bicicletă sunt nimicuri. Cereri care au valoare peste ani, sunt cele îndrăznețe ! Caută-L pe Dumnezeu zilnic. Și dac-ai cunoscut cât de bun este EL, arată-L și altora.

Rugați-vă pentru lucruri cu adevărat importante ! Puneți-L pe Dumnezeu la încercare.

Sursa: Mihai blogspot

Etichete:

3 răspunsuri to “Caietul de rugăciune”

  1. Ionica Says:

    De multe ori, noi ne rugam pentru alte lucruri pe care le credem noi importante dar uitam sa ne rugam pentru familia noastra ceea ce este cel mai important. Ii multumesc Lui Dumnezeu pentru ca El se gandeste la toate si ne ajuta indiferent de situatie. Domnul sa fie cu noi toti !

  2. invatadespredumnezeu Says:

    AMIN!

  3. Silvia Says:

    Da..intradevar..de multe ori ne gandim la noi insine…in loc sa ne gandim…la cei kre chiar au nevoie de D-zeu….este adevarat…toti avem nevoie de El…dar cum s’a spus sh mai sus…indiferent de situatie El este cu noi…sh in noi….ajutandu’ne!! Danke Gott!!

Lasă un răspuns

