Dumnezeu vorbeste si prin vise!

Image and video hosting by TinyPic

Seara, pe data de 31 martie 2010, satan m-a ispitit să greşesc înaintea lui Dumnezeu ,dar cu ajutorul Domnului am reuşit să biruiesc ,apoi m-am pus să dorm şi cel rău a încercat din nou, dar am trecut cu bine cu ajutorul Domnului.
Mai încolo, în noapte am visat ceva sau era o vedenie că nu sunt sigur nici nu mai ştiu dacă dormeam,parcă era ca şi cum erau zilele pe sfârşite ale lumii adică , cum scrie în Biblie zilele apocalipsei, şi dacă mă vedeau anumiţi oameni nu mă lăsau în pace şi trebuia să mă bat cu ei dar erau mai puternici, ei aveau ca un fel de săbii în mână şi eu eram fără nimic,apoi am alergat de unul din oameni, şi în faţa scării la un bloc era o fată care o cunosc şi am trecut de ea apoi Duhul Sfânt mi-a zis: “opreşte-te şi du-te la fata pe lângă care ai trecut şi spune-i ce îţi zic Eu,adica :” vrei să vi cu mine să ajungem împreună la Dumnezeu că te vrea pentru El ” şi ea îţi va răspunde: “ da vin, vreau “ .
M-am întors la ea şi am întrebat-o:” vrei să vi cu mine să ajungem împreună la Dumnezeu că te vrea pentru El!” şi ea a zis:” da vin, vreau” .
Si m-am întâlnit din nou cu acei oameni care nu ne lăsau în pace.

A trecut ceva timp, şi eram singur într-un bloc, pe scară şi mă uitam pe geam, si vedeam că începe o tornadă mică.
Când am văzut-o am simţit că trebuie să mă duc acolo în ea.M-am dus, aveam portofelul cu bani în mână şi , la un moment dat , mi-a scapat .
M -am ridicat puţin din tornadă şi am fugit după portofel, apoi m-am întors cu el în mână şi m-am ridicat puţin, dar m-a lăsat în jos . Aceasta mi-a dat de gândit.

Atunci când Domnul vrea să ne ridice spiritual noi vrem să ne întoarcem să luăm altceva de jos şi plecăm de la Domnul sa luăm ce ne trebeuie şi apoi ne întoarcem, credem că este mai important să avem bani sau maşină sau alte lucruri de pe pământ decât să creştem spiritual.

Domnul vrea să fim sus şi noi nu vrem ,suntem împotriva Lui şi asta mi-a dat mult de gândit că poate aşa fac uneori sau asa facem toţi uneori şi nu ne dăm seama sau ne dăm seama şi zicem mă duc după ce îmi trebuie şi apoi mă întorc la Domnul să mă facă mare dar dacă mergem la Domnul aşa cum suntem noi fară lucrul acela care credem noi că ne trebuie ,dacă Dumnezeu crede că ne trebuie ceva ne va da EL, fară să alergăm noi după el şi să uităm de Domnul sau zicem:” Doamne stai aici că mă duc să iau ce îmi trebuie şi apoi vin şi mă creşti spiritual ,
trebuie să ne gândim mai bine înainte să facem ceva , poate Îl supărăm pe Domnul nostru şi apoi ne întrebăm de ce nu ne ascultă ,sau de ce nu ne mai vorbeşte Domnul.

Doamne Tată mă închin înaintea Ta şi te rog nu mă lăsa să fiu condus de lucrurile de jos şi să uit de Tine şi să nu fac aşa cum doreşti, te rog ajută-mă să fac voia Ta în viaţa mea şi te rog ia inima mea, mintea mea, gândirea mea pentru că nu îmi aparţin, sunt de la Tine şi te rog schimbă-le aşa cum trebuie, să fie cum ai vrea Tu, te rog ajută-mă să te urmez pe Tine cu ce am şi cu ce nu am , dacă nu am ceva Tu şti dacă îmi trebuie sau nu şi Tu îmi vei da sau dacă am ceva şi crezi că nu am îmi vei lua, vreau să mă încred mai mult în Tine şi să te las pe tine să mă formezi , să mă înveti să fac voia Ta, nu voia mea. Domane eu sunt mic la gândire te rog ajută-mă să gândesc aşa cum Tu doreşti, să trăiesc după voia Ta nu după voia mea.

Te slăvesc şi mă închin înaintea Ta şi îti mulţumesc că mă iubeşti aşa cum sunt , ia-mă în mâna Ta şi cel rău să stea departe de mine şi de trupul meu care este al tău , ai suflat viaţă în mine şi te îngrijeşti de mine, îmi netezeşti cărările când drumul îmi este greu.

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

