Strain pe pamant!

În această seară mi-a venit un gând:

câteodată simt că aici nu este locul meu, că sunt un străin pe acest pamant.

Chiar dacă am un acoperiş deasupra capului, chiar dacă am prieteni , chiar dacă am aproape tot ce imi trebuie mă simt un strain în lumea asta.

Şi chiar aşa este, locul meu nu e aici pe pământ, casa mea este acolo impreună cu Domnul Isus Hristos! Acolo mă aşteaptă şi Fiul si Tatăl.

Acolo este casa mea, acolo eu vreau să ajung ,unde îmi este cu adevărat locul; unde să mă simt bine, unde să mă simt iubit, unde să mă simt ca şi acasă.

Vreau să ajung la Tatăl şi la Fiul care mă aşteaptă cu multă dragoste, acolo este locul unde eu doresc să fiu chiar dacă aici pe pământ tatăl meu m-a lăsat, chiar dacă unii oameni mă jignesc şi îmi zic că sunt nebun sau că nu ştiu ce zic, eu stiu că Dumnezeu, Tatăl meu mă iubeşte şi mă vrea cu nerăbdare acasă.

Şi chiar dacă pe pământ sufăr ,chiar dacă oamenii L-au urât pe Fiul şi acum mă urăsc şi pe mine pentru că vreau să urmez calea Lui.

Eu nu mă las şi vreau să ajung acasă acolo unde Domnul Dumnezeu mă aşteaptă.

Poate că mulţi v-aţi gândit la asta sau poate că de -acum  încolo vă veţi gândi, sau unii aţi încetat deja sa vă gândiţi să fiţi acasă, Eu vă zic prin Duhul Sfânt că Domnul Dumnezeu     Ne vrea acasă!!!

Este aşa de minunat Domnul Dumnezeu Tatal meu, este cel mai minunat Tată pe care îl poate avea cineva pe pământ.

Ştiti ce zice Domnul că cine nu îşi iubeşte tatăl de pe pământ nu poate să Îl iubească pe Tatăl de sus!

Poate crezi că tatăl tău este rău cu tine şi nu te iubeşte şi te ceartă, dar te ceartă pentru că te iubeşte şi îţi vrea binele, îşi doreşte ca tu să nu mai greşeşti! Aşa face şi Tatăl din cer numai că El nu ne ceartă, El atunci când ne rugăm sau vrem să stăm în prezenţa Lui nu ne va raspunde la rugaciuni imediat ( nu ne arată că ne ascultă ) nu se va descoperi faţă de noi, pentru că vrea să ne arate că am greşit înaintea Lui şi nu am făcut bine ce am făcut , vrea să ne dăm noi seama de greşeala noastră şi vrea ca noi să nu ne mai întoarcem la ceea ce am făcut.

Este minunat că avem un Tată aşa iubitor şi bun.

Dacă ar fi fost mai rău cu noi şi mai dur atunci am fi făcut ce zice EL de frica Lui,din obligaţie dar El nu vrea să ne fie frica de EL,vrea să Îl iubim şi să ascultăm de El fără să fie dur cu noi.

Vreau să scriu şi o rugăciune de mulţumire dacă îmi permiteţi …

Tată ceresc Tu ai făcut cerurile şi pământul şi tot ce este pe el ,Tu ne-ai făcut şi pe noi şi existăm datorită milei şi dragostei Tale , nu am cuvinte să îţi multumesc îndeajuns pentru tot ce faci în viaţa mea, de aceea doresc ca să îţi dau cel mai mic dar al meu şi totuşi cel mai mare.

Eu vreau să îţi dau Inima mea, şi o pun în mâna Ta pentru că ştiu că este în siguranţă şi nu va păţi nimic şi Tu vei avea grijă de ea şi o vei curăţa de tot ce este murdar şi de toată nelegiuirea ce se găseşte în ea.

Vreau să îţi mulţumesc pentru că Tu te-ai îngrijit de mine şi tot timpul ai fost cu mine chiar dacă am greşit, Tu ai fost cu mine, vreau ca Sângele Lui Isus Hrists să îmi cureţe viaţa, să o trăiesc în sfinţenie şi să  fiu plin de Tine ,Tu mi-ai întocmit corpul din ţărână dar şi sufletul meu este de la Tine, Îti mulţumesc că eşti cu mine.

Şi te rog ceva Tată,  alungă păcatul din jurul meu, să nu mai fie în viaţa mea ,ajută-mă Doamne, ia-mă de mână şi cu Tine de mână să biruiesc păcatul, ca păcatul să nu se atingă de mine, ci să fugă de la mine , din preajma mea pentru că Tu Tată eşti cu mine!

Amin!

După ce am scris rugăciunea de mulţumire am vrut să  închei dar Domnul nu m-a lăsat să termin şi mi-a vorbit.

M-am uitat la status la cineva şi scria aşa:

De aceea, pentru că ai preţ în ochii Mei, pentru că eşti preţuit şi te iubesc, (Isaia 43:4)

…asta este partea din care mi-a vorbit Domnul, minunat este EL şi minunat vorbeşte. Slăvit şi înălţat să-I fie numele şi binecuvântat să fie EL.

Amin!

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

