Viata fara maini si fara picioare


Cu ceva timp in urma am urmarit acest video care ma inpresionat ca acest baiat nu are maini si nici picioare, sta singur in casa lui raspunde la telefon scrie la tastatura si vorbeste si la alti despre Dumnezeu.

M-a inpresionat pentru ca noi suntem sanatosi si nu facem nimic pentru Dumnezeu si nu intelgem viata asa cum o face el mi-a placut modul lui de gandire si cum a gandit cand a fost mic avem ceva de invatat si de gandit din acest video
mi-a dat asa de gandit mult de tot, poate nu va vina sa credeti dar este asa cum il vedeti si inoata in piscina deci ii ca un oim normal dar ca ii lipseste 4 membre.

Mi-a lasat o inpresie buna sper ca si voua la fel

Pentru a viziona video apasa aici

Etichete: , ,

Un răspuns to “Viata fara maini si fara picioare”

  1. derick89 Says:

    pacat de el.eu sincer cand vad unele cazuri pe acasa tv ma intristez. ca si eu puteam fi in momentul acesta ca baiatul asta. este ceva dureros sa nu ai picioare sau maini…..

Lasă un răspuns

