Martuire F Bogdan Claudiu

Poate va-ti intrebat dece nu am mai scris de mult?
e acuma va raspund eu dece de joipana pe 15 am fost plecat la o conferinta si o tinut 3 zile si 2 zile pe drum o zi dus una intors
vreau sa va zic ca acolo a fost foarte frumos ca de obicei am simtit prezenta Domnului neam rugat lam laudat pe Domnul si uite ca a trecut 5 zile ce repede asa acuma sa va zic cum a fost acolo asa in cateva detali.
Prima zi.
Vineri 12.03.2010

Am ajuns in prima zi acolo am intritat in sala de la hotel unde sa tinut, era o sala mare frumoasa si era cu, candelavre de cristal mari asa ca o sala foarte frumoasa.
am intrat in hotel am mers putin si am ajuns in sala de conferinta si acolo se canta si era foarte frumos si am intrat pe usa am simtit prezenta Domnului imediat cum am intrat si mia venit sa plang ca a trecut o ora si deja Domnu a lasat prezenta lui acolo mia venit sa plang dar mam abtinut pana la rugaciune si cand mam rugat am dat drumu la lacrimi nu am mai putut s ma abtin si curgea lacrimile la mine pe obraz parca curgea la robinet. a trecut ce a trecut si am ascultat acolo ce predica si ca de obicei a fost foarte frumos asa a tecut cateva ore bune. noi am ajuns la 10 sau 10:30 si sa dat pauza la ora ora 13 a trecut si aia am ascultat iara si ma apucat somnu nu mai stiam cum s fac sa nu imi inchid ochi imi venea sa ma pun sa dorm acolo, si a venit randu sa ne rugam iara si neam rugat si so rugat pentru noi de acolo ca cred ca au vazut ca ne este somn chiar daca noi eram acolo cu o zi inainte sa prindem toate 3 zile si a mai veit o pauza de o ora cred asa am venit din nou si pana 21 sau 22 cred nus sigur a tinut si a zis cine mai vrea sa stea in prezenta Domnuui sa mai stea pana Domnu va vrea si nu am mai stat ca nu am mai putut pe drum de obosit.

A doua zi.
Sambata 13.03.2010

Si a doua zi iara asa putin obosit dar a fost foarte bine nu mi-a mai fost asa de somn am dormit la hotel pe saltele intro sala de conferinte Slava Domnului bun si acolo decat de loc Domnu a lucrat de nu am platit noi au platit alti nustiu cine care cum, ii complicat asa si sambata a vorbit cum a tragi duhuri necurate pe tine si pe cei din jurul tau cum ar fi cand zici ”vai de mine sau nu sunt bun” asa adci duhuri rele peste tine si peste cei din jurul tau sau alte cuvinte trebuie s fim atenti la cuvintele ce le scoatem de pe cura chiar daca nu gandim inainte ce spunem si am mai invatat cum s fi cu credinta cand faci ceva cum ar fi ceva de vindecare cand te rogi trebuie sa zici ”in numele lui Isus Hristos chiem vindecare peste mine si sangele lui curat stiu ca ma curateste si ma vindeca si ma va elbera de boala” tre sa te rogi si sa crezi ca vei primi si te vei vindeca. ca daca nu zici faca cum vrea Domnu daca vrea ma vindeca daca nu nu . foate gresit si nu vorbesc numa acuma la videcare si la mai multe trebuie s crezi si te vei vindeca trebe s crezi si vei primi.

La întoarcere, Isus a fost primit cu bucurie de mulţime, căci toţi Îl aşteptau. Şi iată că a venit un om, numit Iair, care era fruntaş al sinagogii. El s-a aruncat la picioarele lui Isus şi L-a rugat să vină până la el acasă; pentru că avea o singură copilă, de vreo doisprezece ani, care trăgea să moară. Pe drum, Isus era îmbulzit de noroade. Şi era o femeie care de doisprezece ani avea o scurgere de sânge; ea îşi cheltuise toată averea cu doctorii, fără s-o fi putut vindeca vreunul. Ea s-a apropiat pe dinapoi şi s-a atins de poala hainei lui Isus. Îndată, scurgerea de sânge s-a oprit. Şi Isus a zis: „Cine s-a atins de Mine?” Fiindcă toţi tăgăduiau, Petru şi cei ce erau cu El au zis: „Învăţătorule, noroadele Te împresoară şi Te îmbulzesc, şi mai întrebi: „Cine s-a atins de Mine”? Dar Isus a răspuns: „S-a atins cineva de Mine, căci am simţit că a ieşit din Mine o putere.” Femeia, când s-a văzut dată de gol, a venit tremurând, s-a aruncat jos înaintea Lui şi a spus în faţa întregului norod din ce pricină se atinsese de El şi cum fusese vindecată numaidecât. Isus i-a zis: „Îndrăzneşte, fiică; credinţa ta te-a mântuit, du-te în pace.” Pe când vorbea El încă, vine unul din casa fruntaşului sinagogii şi-i spune: „Fiica ta a murit, nu mai supăra pe Învăţătorul.” Dar Isus, când a auzit lucrul acesta, a zis fruntaşului sinagogii: „Nu te teme; crede numai, şi va fi tămăduită.” Când a ajuns la casa fruntaşului, n-a lăsat pe niciunul să intre împreună cu El, decât pe Petru, pe Iacov, pe Ioan, pe tatăl şi mama fetei. Toţi plângeau şi o boceau. Atunci Isus a zis: „Nu plângeţi; fetiţa n-a murit, ci doarme.” Ei îşi băteau joc de El, căci ştiau că murise. Dar El, după ce i-a scos pe toţi afară, a apucat-o de mână şi a strigat cu glas tare: „Fetiţo, scoală-te!” Şi duhul ei s-a întors în ea, iar fata s-a sculat numaidecât. Isus a poruncit să-i dea să mănânce. Părinţii ei au rămas uimiţi. Isus le-a poruncit să nu spună nimănui cele întâmplate. (Luca 8:40-56)

dupa cum vedeti credinta si stia ca se va face bine femeia cu scurgere de sange sa videcat si fata sa videcat vedeti trebe doar sa credeti si sa credeti ca deja at primit si se va intplat.

si in ziua de 13 sambata am facut legamant prin cuvant cu Domnul si mam predat lui si a zis cine vrea sa faca legamant cu Domnul sa vina in fata si io ma gandeam na Domane acuma tu mai adus aicea si acuma ce fac vorbestemi ce s fac s fac legamant cu tine sau nu sa fac acuma si deodata imi dau geanta de umar jos in care aeam biblia si ma trezeam ca merg in fata si am facut legamant prin cuvant cu Domnul si acuma urmeaza sa fac botezul in apa si Domnul ma botezat in zia de 13 cand am mers in fata a curs peste noi Duhul sfant si am primit Duhul sfant dar inca nu am darul vorbiri in limbi dar Domnul mia dat Duhul Sfant sa ma intareasca sa ma slefuiasca ca pe un diamant sa ma faca asa cum trebe si imi va da si darul vorbiri in limbi si alte daruri
si se termina iarasi conferinta pe la ora 21 sau 22 si spune iara cine vrea ss satea din nou in prezenta Domnului dupa o jumate de ora
si am stat acuma ca am fost mai odihnit si a fost foarte fain in prezenta Tatalui! am cantat lam laudat antand prin rugaciune si stateam toti aa pe scaune si zice cel ce vorbea ca Duhul Sfanmt zice sa ne apropiem si sa venim toti in fata nu eram asa multi dar cam o jumatate de sala eram si neam apropiat si am cantat lam laudat pe Domnul prin rugaciune si a zis ca Duhul a zis sa facem liniste si era asa o liniste in sala si am stat asa vro 2 sau 3 minute sau mai mult nustiu sigur si dupa ce am inceput iara acolo inm fata stand mia aratat Domnu o vedenie si era asa: ”Era ca o camera intunecata pe dinautru si putin intunecata pe din afara si un pic luminata pe dina afara si dintr-o data sa deschis usa si din camera acea au iesit porumbei albi si au zburat spre cer” Domnul stie despre ce este vorba daca are cineva darul talmaciri astept un coment va rog, Multumesc!

Ziua a tre-a
Duminica 21.03.2010

Si acuma vine ultima zi in care totul este foarte scurt au vorbit acolo in fata neam rugat am cantat si am laudat pe Domnul prin rugaciune si totul a fost foarte frumos si ij ultima zi era sala plina pana la revuz era foarte frumos si a venit timpul sa mancamn si sa bem din Trupul si Sangele Domnului mi-a venit sa plang cand mergeam acolo si incet incet ma apropiam si credeam si stiam ca DOmnul ma va ajuta si inainte de a bea si a manca din Trup si din Sangele Domnului Duhul sfant care nu stiam ca il am duminica imi spunea ca tre s imi cer iertare la cei care leam gresit si la care imi zicea Duhul Sfant si am dat sms la cei care mia zis si a mai ramas o persoana si nu am vrut dar tot insista si imi zicea ca trebe sa ii spui ca iti pare rau si ca iti ceri scuze si miam cerut si nu a mai zis nimic si dupaia a zis ca tre s le cer iertare si la cei care erau acolo la uni si erau 3 persoane care iam judecat gresit si la o persoana poate fara sa vreau mam inervat si nu trebuia si mi-am cerut si am fost in fata simDomnu simt si stiu ca va avea grija de mine si stiu si cred ca imi va asculta rugaciunile.

Am plecat de acolo si dupa Vatra Dornei mi-a zis Duhul sfant sa zic la cei din masina sa zic sa ne rugam pentru sofer si am zis ca sa ne rugam pentru sofer si cineva din spate care iara are Duhul sfanta zis si io am simtit sa ne rugam pentru sofer in Duhul sfant si atunci miam dat seama ca Domnu mia dat duhul sfant.
stiu ca Domnul mi-a dat Duhul sfant s ma intareasca si chiamr ma ajutat mult chiar daca numai de o zi miam dat eu seama ca il am ii Multumesc Domnului ca ma iubeste si ca nu ma lasa si stiu ca niciun copil de al lui nu va muri de foame i nu va suferi de frig sau nu va fi parasit de EL.

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

