Sondaj

Dupa cum vedeti io am facut un Sondaj dar inainte s fac acest Sondaj am avut ceva in cap ca nu am zis asa hai s fac si io un sondaj ca da bine, nu am gandit asta si vine asa  intrebarea este asa Unde crezi ca ai siguranta ca mergi Dupa moarte? si sunt cateva variante prima in Rai  a doua in Iad  a treia in pamant a patra raspundeati alceva voi asa si acum am vazut ca 4 au scris in Rai ma bucur 3 ca si am zis in Rai si acuma vine marea intrebare. Ce ai facut tu s ajungi in rai? ca vad ca numa in rai atin zis deci de aia am zis in rai acuma si as vrea sa imi raspundeti la asta prin comenturi va rog,

si acum eu va raspun aici in post si va zic ca am zis in Rai pentru ca eu cred ca acolo ajung pentru

-ca il ascult pe Domnul in mare parte

-il slavesc pe EL

-vb si la alti despre EL

-il laud

-urmez cararile lui dupa cum doreste el

-il las pe el sa lucreze in inima mea si in viata mea dupacum crede el ca este mai bine pentru mine.

si acum ast de la cei care au pus Rai as 3 explicati dc au zis Rai pe buna va rog sa scrieti

ca sa comnunicam intre noi sa nu fie blogul asa un blog plictisit merci de intelegere!

Un răspuns to “Sondaj”

  1. Gabriel Says:

    Da, vreau sa ajung in raiul lui Dumnezeu, dar eu nu pot face nimic ca sa fiu mantuit, si nu merit sa ajung in Rai , dar Isus Hristos a murit pentru mine si prin El, nu prin faptele mele, voi vedea raiul, dar dupa Sfintele Scripturi cred ca dupa moarte voi sta in tarana pamantului (adormii: Ioan 11:11-14) unde „nu mai este nici lucrare, nici chibzuială, nici ştiinţă, nici înţelepciune!” (Eclesiatul 9:10) apoi la invierea celor drepti (1Tesaloniceni 4:16) voi invia prin mila Sa.

    Sigur, doar cei care au ales ca Domnul Isus Hristos sa le fie mantuitor vor avea parte de acest minunat cadou al Sau,El nu forteaza pe nimeni.

    Dar ce vreau sa subliniez este ca „Căci prin har aţi fost mântuiţi, prin credinţă. Şi aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu. Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni.” (Efeseni 2:8-9)

    Doar cei ce L-au iubit si au iubit venirea Lui (2Timotei 4:8) vor avea parte de El, Si iubirea de Dumnezeu este aceasta: „Dacã Mã iubiti, veti pãzi poruncile Mele.”(Ioan 14:15)

    (Am adaugat banerul pe blogul meu, multumesc pentru mesaj) Domnul sa te binecuvinteze !

Lasă un răspuns

