CUM SE CALCULEAZA. numarul numelui ei (fiarei)

Am ramas foarte uimit cand am vaut acest Documentar si in biblie zice asa:

Şi a făcut ca toţi, mici şi mari, bogaţi şi săraci, slobozi şi robi, să primească un semn pe mâna dreaptă sau pe frunte, şi nimeni să nu poată cumpăra sau vinde fără să aibă semnul acesta, adică numele fiarei sau numărul numelui ei. Aici e înţelepciunea. Cine are pricepere să socotească numărul fiarei. Căci este un număr de om. Şi numărul ei este şase sute şaizeci şi şase. (Apocalipsa 13:16-18)

Io nu cred in coincidenta nu vreau sa acuz dar nu cred ca este din intplare numarul numelui papei.
Am ramas uimit cand am auzit ce vorbit dar am mai auizt si a mai vzut mai de mult un Documentar despre papa si mai multi daca era papa asa de sfant dece pe crucea tronului lui tinea crucea in jos?
Imi pare rau ca acum nu gasesc poza dar promit ca atunci cand am s o gasesc am sa o prezint sau poate chiar acel Documentar.

As vrea daca vreti sa comentam si sa vorbim despre acest subiect despre nr fiarei (6 6 6)

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

