Hai lupta,frate lupta!

Astazi pe 28.02.2010 am fost la prima zi de evanghelizare din saptamana si nu ma asteptam sa fie asa fain am simtit cum Domnul a rupt lanturile robiei scelui rau si ma scos din inchisoare si a turnat peste mine slava Lui!. a predicat un frate de la Cluj si a vorbit despre robie si despre lanutrile robiei si cam pe la jumate cred nu mai stiu sigur dar asa mi-a venit sa plang de nu am mai putut sa ma opresc si mam rugat la Domnul sa rupa lanturile, si Domnu le-a rupt si acum ma simt asa liber si Domnu a turnat peste mine Slava lui si cand mam ridicat parca nu mai muteam sa stau in piceoare cat a turnat Domnul! minunat a fost azi nu ma asteptam sa fie asa fain si Domnul ma ajutat Slava Lui! Domnul sa ma ajute in continoare sa stau alaturi de el si sa nu ma indepartez de la el deloc.

Domnu sa ajute pe toti cei acare au nevoie de el si s fie cu ravna dupa Domnul

si cand am coborat din tramvai mi-a venit o melodie in minte si ea este asta:

apasa aici ca sa vezi evanghelizarea de pe data de 28.02.2010 sursa click aici

Etichete: , , , , , , ,

3 răspunsuri to “Hai lupta,frate lupta!”

  1. cristy Says:

    si eu sincer azi lam simtit cu adevarat pe dumnezeu. si il simteam in prezenta mea si daca nu termina omul acela de vb nu mai era mult si plangeam si eu. promit ca voi merge in fiecare duminica indiferent de ce treburi am tot voi merge pace !!!

  2. invatadespredumnezeu Says:

    Ma bucur foarte mult ca la-i simtit pe Domnul si ca alegi sa il urmezi pe EL ma bucr ce ai simti ii doar putin din ce Domnul poate sa iti arate ai sa vezi ce minunat ii Domnul

  3. Alexandru Says:

    E un har sa mai fii cercetat la o predica. Domnul te sensibilizeaza spre a te schimba si transforma dupa Placul Lui. Important insa este sa aplici la inima ta Cuvantul lui ascultand de EL.

Lasă un răspuns

