Oare ne este greu sa iertam?

Oare ne este asa greu sa iertam pe oameni de langa noi? io Persoanal cred ca da! poate si mie imi este greu cate o data sa iert dar s iert cu adevarat nu numai asa pe buze sau numai ca sa ma vada alti sa iert din inima dar DOmnul Dumnezeu ne invata despre iertare si cum sa iertam pe cei care ne gresesc in Matei 18 21-35 spune asa:

Atunci Petru s-a apropiat de El şi I-a zis: „Doamne, de câte ori să iert pe fratele meu când va păcătui împotriva mea? Până la şapte ori?” Isus i-a zis: „Eu nu-ţi zic până la şapte ori, ci până la şaptezeci de ori câte şapte. De aceea, Împărăţia cerurilor se aseamănă cu un împărat care a vrut să se socotească cu robii săi. A început să facă socoteala şi i-au adus pe unul care îi datora zece mii de galbeni. Fiindcă el n-avea cu ce plăti, stăpânul lui a poruncit să-l vândă pe el, pe nevasta lui, pe copiii lui şi tot ce avea, şi să se plătească datoria. Robul s-a aruncat la pământ, i s-a închinat şi a zis: „Doamne, mai îngăduie-mă, şi-ţi voi plăti tot.” Stăpânul robului aceluia, făcându-i-se milă de el, i-a dat drumul şi i-a iertat datoria. Robul acela, când a ieşit afară, a întâlnit pe unul din tovarăşii lui de slujbă care-i era dator o sută de lei. A pus mâna pe el şi-l strângea de gât, zicând: „Plăteşte-mi ce-mi eşti dator.” Tovarăşul lui s-a aruncat la pământ, îl ruga şi zicea: „Mai îngăduie-mă, şi-ţi voi plăti.” Dar el n-a vrut, ci s-a dus şi l-a aruncat în temniţă, până va plăti datoria. Când au văzut tovarăşii lui cele întâmplate, s-au întristat foarte mult şi s-au dus de au spus stăpânului lor toate cele petrecute. Atunci stăpânul a chemat la el pe robul acesta şi i-a zis: „Rob viclean! Eu ţi-am iertat toată datoria, fiindcă m-ai rugat. Oare nu se cădea să ai şi tu milă de tovarăşul tău cum am avut eu milă de tine?” Şi stăpânul s-a mâniat şi l-a dat pe mâna chinuitorilor, până va plăti tot ce datora. Tot aşa vă va face şi Tatăl Meu cel ceresc, dacă fiecare din voi nu iartă din toată inima pe fratele său.” (Matei 18:21-35)

si daca nu putem s iertam pe cei ce ne gresesc sau pe cei care neau gresit asa de mult hai s ne rugam Domnului sa ne dea in primul rand npoua putere sa iertam si dupaia celor care neau gresit sa le dea putere s nu mai ne greseasca/

Si mia pus Domnul pe inima acum sa scriu o rugaciune ce imi vine in minte de la DOmnul nostru ca sa ne rugam atunci cand ne greseste cineva.
daca vrei repeta si u aceasta rugaciune care zice asa:

Damne Dumnezeule iti multumesc tie Doamne pentru indurarea ta pentru bunatatea ta pentru ca ai dat pe cruce pe singurul tau fiu s moara pe cruce pentru pactele noastre Dumnezeule in numele lui Isus Hristos te rog sa ma ajuti sa imi dai putere sa pot ierta pe cel care a gresit in primul rand in aintea ta si apoi in aintea mea dam putere si dam vointa sa il iert din inima nu de pe buze, si te rog Dumnezeule ajutal si pe cel care a gresit in aintea ta si apoi in aintea mea ajutal si dai putere si cerceteazal tu Dumnezeule sa poate sa nu mai greseasca si sa nu mai faca fapte ne cugetate si fapte care nu sunt demne de tine. te rog in numele LUI ISUS ajutane pe amandoi sa ne iertam uni pe alti si sa nu mai fim robi ai pacatului si inpreuna sa te Laudam pe tine. Slava si Glorie Numelui tau ajutane Dumnezeule ca sa facem tot dupa voia ta, nu dupa voia noastra indurate tu Doamne de noi si schimba ne viata sa fie placuta inaintea Fetei Tale, si cand ne vei vedea sa te mandresti cu noi. Slavit sa fi tu Dumnezeule si te rog ascultane rugaciunea pe care o inaltam inaintea TA. SLAVA si CINSTE TIE! AMIN!

Etichete: , , , , , , ,

3 răspunsuri to “Oare ne este greu sa iertam?”

  1. Robert Says:

    Eu unul pot ierta cu adevarat, dar nu uit niciodata.. Evident ca sunt si oameni care nu pot ierta 😀 dar daca se va ruga la Domnul cu siguranta ii va ajuta.

  2. invatadespredumnezeu Says:

    si sta e ste o ploblema pentru ca Dumnezeu ne iarta si uita de pacatele noastre care leam facut nu ne iarta si dupaia zice poi vezi io team iertat pentru pacatul ala care lai facut si tu nu ai facaut asa data viitoareb nu te mai iert nu Domnu nu face asa. daca ierti cu adevarat este sa ierti de tot dar sa si uiti pentru ce tia greist pentryu ca daca nu faci asa ai iertat doar pe jumate;)

  3. thebest Says:

    cand cineva imi face un lucru neplacut si il face doar pt aa se razbuna pe mn atunci nul iert insa uneori mai si iert in cuvintele cheie .

Lasă un răspuns

