Marturie Zalau – Camelia Lorincz

Mi-a venit un gand sa caut pe net marturii si am gasit si erau mai multe nume cu marturi si io nu am vrut s aleg primul nume ce era io vream sa aleg mai de jos totusi ceva ma trimitea la perimul nume si am dat si am ascultat si DOmnul mi-a vorbit peri marturiea acestei fete aceasta fata vrea s primeasca Duhlu sfant si nu sa lasat pana nu la primit si io imi doresc sa imi dea DOmnul Duhul sfant si mia vb Domnul sa cred cu adevarat si sa ma incerd cu adevarat in el ca el ma va boteza cu Duhul sfant si ascultam la marturiea ei si imi curgea lacrimi pe obraz pentru ca am simtit ca DOmnul Dumnezeu imi vorbeste si ii multumesc Domnului Slavit sa fie EL.

Marturie Camelia Lorincz Click aici

Etichete: , ,

2 răspunsuri to “Marturie Zalau – Camelia Lorincz”

  1. th3 Says:

    aruncati blogul asta dupa ce ca nu iti intra nimeni pe el mai postrezi si ca fraierul

  2. invatadespredumnezeu Says:

    Multumesc pentru cai ai vizitat blogul si io cred ca am vizitatori ca tu ai vizitat blogul cum pozti s zici ca nu am vizitatori? cand tu ai intrat? te mai aspept cu ori ce comentraiu

Lasă un răspuns

