De la Dumnezeu

Ieri si astazi mam gandit s imi scriu motivele mele de rugaciune care le am si am scris care mi-am amintit si acuma seara am venit de la lauda si inchinare si am gasit un video foarte frumos si io simt si stiu ca Domnul mia vorbit si vreau sa vil arat si voua

si vreau sa va zic ca asa am sa fac am s imi fac o cutie si acolo am s pun motivele mele de rugaciune si stiu ca Domnul le va rezolva ma incred in EL.

vreau s iti spun daca vrei si ai incredere in mine scriem pe mail la invatadespredumnezeu@gmail.com si am sa o pun in cutie si sa nerugam pentru nevoia pe care tu o ai cu cati mai multi se roaga pentru tine pentru nevoia ta si cu cat crezi mai tare ca ea va fi rezolvata cu atat mai repede vei vedea minuni ai incredere in Domnul si ai s vezi ca toate ploblemele tale vor fi rezolvate prin credinta ta!

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

