Documentar!

De 2 saptamani nu am mai mers la biserica si nu am mai mers in casa Domnului si am cam „uitat” ce mi-a dat Domnul ce ma invatat Domnu, Si astazi am descarcat acest documentar crestin si mi-a dat asa un inpuls de a nu ma lasa de Domnul, In aceste 2 saptamani am fost asa ca o leguma ca o carne moarta fara viata pentru ca satana asta a vrut sa ma indepartez de Domnul, In acest documentar sunt mai multe persoane care vorbesc despre depresie si despre intplarile lor din viata si in unele intplari mam regasit si io, Si Domnul mi-a dat sa descarc acest documentar ca sa imi dau dinou seama ca numai Domnul este cel care be ajuta si este langa noi si prin acest documentar Domnul mi-a vorbit defapt azi mam uitat la cateva documentare care mau ajutat dar fil dau s il descarcati pe asta si in urmatoarele zile am s postez si celelante documentare si veti avea posibilitatea de a le descarca in calculator

Image and video hosting by TinyPic
Download here

Etichete:

Lasă un răspuns

